1. To forum dyskusyjne korzysta z cookies. Korzystanie z forum oznacza zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Więcej.

Straszna pętla kredytowa, potrzebuje gotówki

Dyskusja w 'Pożyczki bezpośrednie' rozpoczęta przez użytkownika GRZEGORZ1111, 24 Marzec 2014.

  1. GRZEGORZ1111

    GRZEGORZ1111 Gość

    WITAM. PILNIE POTRZEBOWAŁEM GOTÓWKI BYŁEM W STRASZNEJ PETLI KREDYTOWEJ. BIG ERIF ITP NIGDZIE NIE MIAŁEM SANS NA POZYCZKE TAK SAMO JAK WIEKSZOSC Z WAS. ZNALAZLEM OGLOSZENIE POZYCZKI PRYWATNEJ I O DZIWO NIE ZOSTALEM OSZUKANY. ZOSTAŁA MI UDZIELONA OCZYWISCIE NA DOSC WYSOKI PROCENT I POD WEKSEL ALE W NISKICH RATACH I JAKOS MNIE TO URATOWALO TERAZ W MIARE WYCHODZE NA PROSTĄ. NIE WIEM CZY TEN CZLOWIEK DALEJ SIE TYM ZAJMUJE ALE JEŚLI MOŻE POMOC INNYM TO GO POLECE BO WIEM JAK TO JEST.
    Last edited by a moderator: 16 Maj 2014
  2. Kowal_czyk

    Kowal_czyk Member

    Większymi literami się nie dało?? Tego nie da się czytać. A co do tego uczciwego pana to gratuluję ... ALe powiedz jaki to jest ten wysoki procent ?? :)
  3. pioter

    pioter Member

    Korzystał ktoś z oferty tego olyy@windowslive.com?? Co dokładnie przyciąga uwagę klientów w jego ofercie?? Można mu zaufać ? Kolega ma ciężką sytuację i chce się do niego zgłosić ale nie ufa mu w 100% ...
  4. ewelina28

    ewelina28 Member

    Gdy ja pilnie potrzebowalam funduszy, zglosilam sie do pozyczka24.info.pl. Decyzje mialam jeszcze tego samego dnia.
  5. ofinofin

    ofinofin New Member

    Szybka i wygodna pożyczka - Ofin

    Szybka i wygodna pożyczka, dzięki której klienci mogą otrzymać nawet 2000 zł. Wystarczy dowód osobisty i własny rachunek bankowy, a oferta przeznaczona jest dla każdego w wieku od 21 do 70 roku życia.

    wystarczy wypełnić wniosek i dostajesz natychmiastową odpowiedź:
    Masz pytania? Zapraszam na chata:
  6. Rhona

    Rhona New Member

    Pożyczki prywatne są bardzo korzystne, trzeba jednak dokładnie sprawdzić takiego inwestora, żeby nie było ryzyka oszustwa.
  7. zośka

    zośka Member

    uważałabym ze stwierdzeniem, że PP są Bardzo korzystne. Może i bywają mniej oprocentowane niż tradycyjne chwilówki, jednak jeszcze nei jest to wyznacznikiem tego, że coś jest korzystne.
  8. Rafał

    Rafał Member

    A co masz na myśli mówiąc korzystny? Jeśli ktoś potrzebuje gotówki i kredytu to chwilówki nie są zbyt dobrym rozwiązaniem.
  9. bartek

    bartek Member

    ja też uważam że pożyczki prywatne są dobre, natomiast ja wolę sie zabezpieczyć umową dlatego korzystam z portalu dfi24, tam mam wszystko co i jak i gdy jestem w potrzebie to szybko dostaje gotówkę.
  10. Maria34

    Maria34 New Member

    a jaki jest koszt pierwszej pożyczki i kolejnych w portalu dfi24?
  11. bartek

    bartek Member

    Maria jeśli chodzi o koszty tych pożyczek są one uzaleznione juz od Ciebie ponieważ składając wniosek proponujesz inwestorowi ile mu zwrócisz, np zakładając że chcesz 1000zł, ustawiasz jaki będzie bonus dla inwestora- zawsze na tej podstawie inwestor patrzy czy opłaca mu sie wyłożyć kasę, np dajesz 5% na 30 dni, wtedy po 30 dniach oddajesz 1050zł i masz tanio, to samo z kolejnymi pozyczkami- wszystko zalezy od Ciebie. jesli chodzi o mnie to raz inwestuje a raz pozyczam wszystko zależy od sytuacji a te jak wiadomo są różne.
  12. Olga75

    Olga75 Member

    Prosto i czytelnie! Dzięki! Szukałam takich informacji. Wygląda na prawdę uczciwie. Fajnie, że można samemu ustalić zasady...
  13. bartek

    bartek Member

    dokładnie, korzystam już jakiś czas i to jest najlepsze że to ja decyduje ile oddam.
  14. Igaaa

    Igaaa Member

    Wygląda rozsądnie i jeśli kiedyś będę w potrzasku to rozważę pożyczkolandię... Myślę, że to lepszy pomysł niż pozostałe firmy pożyczkowe.
  15. bartek

    bartek Member

    dokładnie, jest na pewno lepszym rozwiązaniem od chwilówek i tańszym ;)
  16. luiza

    luiza New Member

    dziwię się, że podpisałeś weksel z zupełnie obcą osobą. bardzo ryzykowałeś. przecież ten pożyczkobiorca mógł Cię oszukać, a Ty nic nie mógłbyś zrobić, bo przecież podpisałeś weksel. to cud, że udało Ci się wyjść z tego bez szwanku. ludzie, bądźcie ostrożni!
  17. bartek79

    bartek79 Member

    jesli szukasz prywatnego inwestora wejdź na financeinvest.pl
Może zainteresuje Ciebie także:
Forum Tytuł Data
Forum kredytowe pętla finansowa 13 Kwiecień 2014
Forum kredytowe Pętla kredytowa ??? 15 Marzec 2014

Poleć tę stronę